PELANGGAN YANG DIHORMATI!

Selamat datang ke Ummi Creates blogshop. Terima kasih!

Sila tekan tab:

"BENTUK & HARGA" untuk melihat ketiga-ketiga bentuk cloth pad buatan saya.
Di situ juga tersenarai harga bagi setiap keping pad.


"TATACARA MEMBELI" akan menerangkan cara tempahan dan syarat-syarat pembelian.

Saya syorkan anda membaca dengan teliti terlebih dahulu entri di blog saya ini untuk
lebih memahami konsep memakai cloth pad (pad kain). Jangan malu bertanya sekiranya ada
yang tidak jelas melalui pembacaan.

Email saya: ummicreates@gmail.com

Terima kasih! ^^

09 November 2010

REVIEW YANG SANGAT BERHARGA II

From Anic of Anything Handmade:

Thank you so much friend!



Anic menjahit pad kain juga. Jadi pastinya dia faham akan kriteria yang diperlukan pada sekeping pad. Pad saya sangat humble, tidak mewah dan bukanlah produk imported. Apabila diberi review seperti itu, saya sangat berbesar hati :) Terima kasih sekali lagi! Anda boleh membaca entri di blog Anic tentang pad kain di Malaysia berserta linknya.

Jika anda berminat untuk menjadi Ummi Pad tester seperti Anic, sila email saya di solehah_insyaallah@yahoo.com.my


p/s: Ada lagi ke sesiapa yang sudah membeli dan buat review Ummi Pad? Hubungi saya supaya boleh saya buat entri tentang anda ^^

Tiada ulasan: